FAQ

« Wróć na listę wpisów

FAQ - Czyli o co najczęściej pytają nas goście

Zanim sięgniesz po telefon, przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


  1. 1. Czy w apartamentach są ręczniki i przybory kuchenne?
 

Tak. Apartamenty są w pełni wyposażone: oprócz ręczników, kubków i sztućców we wszystkich apartamentach są suszarki do włosów, piekarniki lub mikrofalówki, wszystkie przybory kuchenne, w tym garnki i podstawowe przyprawy.

 

  1. 2. Czy w apartamentach jest Internet?
 

Tak, każdy apartament ma swoje wi-fi.

 

  1. 3. Co to jest opłata serwisowa i dlaczego jest taka wysoka?
 

To jednorazowa opłata doliczana do całego pobytu, która pokrywa koszty sprzątania i przygotowania apartamentu. Zależy nam na najwyższej jakości pobytu naszych Gości. Dokładnie posprzątany lokal to podstawa. Apartamenty są duże, wyposażone w różnego typu meble, akcesoria i sprzęt AGD, których pielęgnacja przekłada się na koszt sprzątania.

 

  1. 4. Czy jeśli sami po sobie posprzątamy to możemy ominąć „opłatę serwisową”?
 

Nie. Opłata serwisowa to oprócz gruntownego sprzątania pokrycie kosztów prania pościeli, ręczników, uzupełnienia kosmetyków i innych udogodnień dla gości.

 

  1. 5. Czy mogę odebrać klucze po godzinie 22:00?
 

Tak, późne przyjazdy nie stanowią problemu. Klucze odbiera się w stróżówce, gdzie jest całodobowa ochrona.


  1. 6. Czy pozostałą kwotę za pobyt mogę uregulować na miejscu kartą?
 

Tak, dysponujemy terminalem – można płacić kartą na miejscu lecz wyłącznie w godzinach pracy biura.

 

  1. 7. Czy do apartamentów ApartView można przyjechać z psem lub kotem?
Tak, ale tylko do wybranych apartamentów. Należy szukać takiej informacji w opisie apartamentu.

  1. 8. Czy jest jakaś dodatkowa opłata za przyjazd z pieskiem?
 

Tak, jest to opłata w wysokości 50 zł za dobę.

 

  1. 9. Czy w budynku jest winda?
 

Tak, w każdej klatce jest winda.

 

  1. 10. Czy przy budynku jest bezpłatny parking?
 

Tak, każdy apartament ma swoje (jedno) miejsce parkingowe. W zależności od apartamentu może to być miejsce w garażu podziemnym, parking zadaszony lub odkryte miejsce parkingowe.

 

  1. 11. Czy w budynku jest restauracja?
 

Nie, najbliższa restauracja jest oddalona około 600m od budynku. Oferuje bardzo dobrą, regionalną kuchnię.

 

  1. 12. Czy w budynku jest basen, siłownia, sala zabaw albo wypożyczalnia rowerów?
 

Nie, jednak około 700m od budynku znajduje się hotel Gołębiewski ze wszystkimi atrakcjami.

 

  1. 13. Czy budynek jest przystosowany dla rodzin z dziećmi?
 

Tak. Po wcześniejszym uzgodnieniu można wypożyczyć krzesełko do karmienia, łóżeczko turystyczne, wanienkę, przewijak, podnóżek, nocniczek a w wybranych apartamentach są również zabawki i książeczki dla dzieci. Na terenie naszego obiektu znajduje się plac zabaw dla dzieci, a w każdej klatce znajduje się winda.

 


« Wróć na listę wpisów